Vankempaa perustaa mainonnalle analytiikalla
Yhteenveto
Asiakas: Northvent, Laadukkaita innovatiisia ilmanvaihtoratkaisuja
Haaste: Northvent valmistautui merkittävään rekrytointikampanjaan, mutta heiltä puuttui kyky mitata verkkosivustonsa tehokkuutta. He eivät tienneet, mitkä kanavat toivat potentiaalisia hakijoita tai miten yhteydenotot syntyivät. Ilman luotettavaa dataa suuren rekrytointikampanjan käynnistäminen olisi ollut riskialtista ja tehotonta.
Ratkaisu: Toteutimme kattavan verkkosivujen analytiikan ja konversioseurannan asennuksen. Varmistimme, että jokainen tärkeä toimenpide – yhteydenotoista työhakemuksiin – on tarkasti mitattavissa.
- Tulos: Northventilla on nyt täydellinen näkyvyys verkkosivustonsa suorituskykyyn. He ovat valmiita käynnistämään rekrytointikampanjansa luottavaisin mielin, tietäen, että jokaisen investoidun euron tuotto on mitattavissa ja optimoitavissa.
Kasvun Kynnys – Toimintaa Ilman Dataa
Kasvu vaati uusia huippuosaajia, ja suuri rekrytointikampanja oli suunnitteilla. Kuitenkin heidän tärkein digitaalinen työkalunsa – oma verkkosivusto – toimi pimeässä. He investoivat markkinointiin, mutta eivät pystyneet vastaamaan peruskysymyksiin: Mistä parhaat hakijat tulevat? Miten kävijät toimivat sivuillamme?
Ilman luotettavaa seurantadataa jokainen markkinointipäätös oli arvaus. Rekrytointikampanjan käynnistäminen tällaisessa tilanteessa olisi ollut kuin navigointia ilman karttaa ja kompassia – kallista ja tehotonta.

Dataperustan Valaminen
Ymmärsimme, että ennen kuin voidaan rakentaa mitään suurta, perustan on oltava vankka.
Suoritimme verkkosivustolle täydellisen teknisen auditoinnin ja rakensimme luotettavan analytiikan ja konversioseurannan perustan. Asensimme ja konfiguroimme seurantatyökalut niin, että jokainen arvokas interaktio, aina yhteydenottolomakkeen lähetyksestä työpaikkahakemuksen jättämiseen, tallentuu nyt tarkasti järjestelmiin.